GreenGate (før og etter)

Jeg har fått skikkelig sansen for GreenGate, og her om dagen kjøpte jeg meg noen GreenGate servietter! Dette ble resultatet! ♥



Jeg brukte decoupage-lim (fra EuroPris), en pensel, serviettene og en gammel skoeske (og litt hvit hobbymaling).


Først malte jeg skoesken hvit. Deretter fjernet jeg de to bakerste lagene av to servietter. Jeg klipte til serviettene slik at de dekte skoesken. Så malte jeg esken med decoupage-lim, og la forsiktig serviettene over. (Ta en og en side av gangen, og trykk forsiktig ut luftboblene.) Da jeg hadde dekket hele skoesken med serviettene, satte jeg den til tørk. Da esken hadde tørket tok jeg et nytt lag med decoupage-lim over hele esken. Ta-daa! (blomsten på bildet er det også jeg som har laget, har fått skikkelig dilla på det..! :0)..)