DIY glam

Jeg har fått skikkelig dilla på å lage smykker og stash! Det er kjempegøy!  ♥ Rosene har jeg laget på samme måten som denne og denne. Perlene har jeg bestilt på ebay, og de er skikkelig lekre! Elsker jo rosa, så jeg synes dette ble fint! :0)



Jeg perlet tre armbånd som jeg satte sammen. Deretter lagde jeg rosen (det er veldig enkelt, du trenger bare en limpistol, et telys og litt underskjørtstoff). Jeg kommer til å ta bilder (trinn for trinn) for å forklare litt nærmere hvordan du gjør det selv i et annet innlegg. Deretter limte jeg fast en liten strass-dupeditt (noe jeg hadde liggende fra noe smykker jeg ikke bruker). Den ferdige rosen festet jeg til armbåndene med limpistolen. Ta-daa!  ♥

Spennen lagde jeg for en liten stund tilbake. Det er samme stoffet som jeg brukte til rosen på armbåndet, men jeg lagde de litt mindre. Deretter festet jeg dem med limpistolen til en spenne!




Brosjen kan enten brukes som en vanlig brosje, eller den kan festets i håret. Jeg synes rosen alene ble litt tam, så jeg pyntet med blonder (også festet med limpistolen - kjempeenkelt)!  ♥ Ønsker deg en kjemepfin søndag!