Sy et feminint forkle

Her kommer resultatet av dette innlegget! Jeg synes det er veldig morsomt å bake (inspirert av min kjempeflinke tvillingsøster ♥), og tenkte at det var på tide med et litt mer feminint og søtt forkle. Brosjen foran er til å ta av (evt. sette tettere). Jeg lagde åpningen i halsen på forkleet ganske stor. For å slippe å justere denne lengden etter å ha tatt på meg forkleet, så sydde jeg en søm med strikk i undertråden! På denne måten rynker stoffet seg (som jeg synes gir et litt sart og feminint preg), og det er det ikke noe problema å få fokleet over hodet. Forkleet blir også hengende pent! :0) I tillegg sydde jeg på en rysjet kant nederst på forkleet for å ta opp igjen den feminine look-en. Brosjen jeg har festet på kan du se hvordan du lager her. Ønsker deg en kjempefin helg!  ♥