Sy kostymer til karneval

Hei igjen! Her kommer noen bilder som vi tok i forbindelse med syboka jeg har gitt ut. Vi koste oss veldig med å ta bildene, og det tror jeg barna gjorde også! Særlig med cupcakes og annet godt som fotografen  tonerosedesign hadde lagd! Tusen takk, sis! ♥

Denne løvedressen er en av mine favoritter! Og med en så sjarmerende fotomodell så kan det ikke bli bedre! ♥ Det er egentlig en vanlig bamsedress, men som er styla litt ekstra for å bli en løve. Den var også en favoritt blant barna!




Oppskrifter og fremgangsmåter på hvordan du lager kostymene finner du i boka. Det samme gjelder kjolen jeg har på meg. Den morsomme dalmatiner-luen er forholdsvis enkel å sy selv om du ikke har sydd noe tidligere!  ♥ Er det noen som har lyst til å prøve seg så er det bare å si ifra! Så kan jeg forklare hvordan du gjør dette her på bloggen! :0)